Trodde allt hade lagt sig


Det har gått en vecka sen insidenten på IKEA vilket jag inte är stolt över men gjort är gjort och jag förstår att jag gjort fel. De har däremot inte nämt något på en vecka nu, förns igår då min favoritlärare berättar att de kommer ha ett möte med mig inom kort för det finns tydliga mallar (tydligen) hur man rapporterar elever som kommer bakis... (?! ni rapporterar inte ens frånvaron lika hårt haha). Så min fråga till skolan är :
Finns det mallar och rapporter för hur man tar hand om en elev som känner sig kränkt av en lärare och blir kallad saker av en lärare?
Nej nej det skiter man i för jag "förtjänade det"!



Ta ditt ansvar som minister och rör om i grytan.

NEJ jag förtjänade inte det kritik JA inte att bli kränkt. Nog om det är iallafall sjukskriven nu av läkaren till på söndag men jag måste ju till skolan dessvärre... och jag vill jobba men jag förstår att det inte går för min kropp kommer inte orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0