New day still drama

Godmorgon!
bakis? Nej faktiskt inte, jag somnade vid 21 igår och sov ända till nu fett skönt!

3 Liter Philipponnat

Idag lär jag bli inkallad på möten, lär få blickar från vissa lärare.. Men snälla, era blickar är gamla nu och ni tycker att personer som luktar och STINKER SKIT är okej men jag som luktade lite alkohol och kom bakis får massa skit? Pissar man på mig pissar jag tillbaka men då gör jag fel och får mer skit än nödvändigt. Men nu ska jag kasta ut er och stå upp för mig själv.
Varför jag inte nämner vilken skola eller namnet på lärare är för att visa respekt gentemot lärarna som behandlade mig fruktansvärt igår och kallade mig saker för det är inte deras fel att de har social inkompetens när det gäller att skälla på en elev som är 20-30 år yngre. Och för att visa respekt mot skolans ledning för det är en rolig skola...

Idag ska jag hjälpa Pascal med hans företag (det ni ser var eventbilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0