Mitt största mål

Mitt största mål är att lyckas i livet.

Vad menar jag med det?


Jo hela livet har jag blivit nedklankad för min personlighet att jag är den jag är jag må vara lite speciell inte den grabben som gärna skitar ner sig, den grabben som gillar kläder och att jobba. Men när folk säger att de måste vara nått fel på mig blir jag så otroligt förbannad. Kom igen nu alla grabbar gillar inte att vara skitiga och skita i hur man ser ut, tyvärr gör vissa det men inte jag.

Mitt dröm jobb är nog på en bank faktiskt, har alltid drömt om att sitta på bank då det var så förbannat coolt när jag var liten och jag erkänner jag gillar det fortfarande men har jag tur blir det så en vacker dag. Den dagen de händer gash jag vet inte vad jag gör.

 

Men men nog om det, jag vet att jag inte är perfekt men jag vet också att om man tror att någon är perfekt då försöker man vara så mycket bättre än andra vilket är #förlåtmigföruttrycket - patetiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0