im back!

Har varit lite dålig över helgen efter tokmycket att göra och nu imorse mådde jag inte bra alls. Låg i sängen och kunde inte röra mig på 45 minuter typ förstår ni vad läskigt eller? Ligger där helt förlamad... Ska iallafall till St:Görans sjukhus imorgon helt själv men jag har några söta vänner som ställer upp och ha telefonkontakt med mig!

På sistone har jag helt ärligt börjat lyssna på Sean Banan! Haha lite pinsamt men dom är ju för roliga hans låtar haha... Nu ligger morsan min på sjukhuset och syr hon skar sig i handen inte bra... Imorgon blir det jag, jag ska nog svänga förbi plastikkirurgen också ^^. Nu ska jag vila lite hörs senare! Puss!


Ush mår illa när jag tänker på det.

Saknar sommaren bilden taget på landstället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0