Gud finns eller finns Gud inte.



Vem försökte jag lura egentligen. Jag litade väl för mycket på ett allmänt företag, där jag inte ens är välkommen. Varför? För jag är stark och säger ifrån och det får jag skit för. Det är djupa sår som sitter i mig, ett ställe som betydde så otroligt mycket och som är så otroligt bra och var för mig iallafall och är för väldigt många, att de verkligen kunde såra en person så otroligt mycket. Ja det skrämmer mig. Tänker inte nämna typ av företag men antagligen förstår dem flesta. För det är kul att bara jag säger ifrån när jag ser ett dåligt arbetssätt. Och nu tror väl hälften att de handlar om att gucci har flyttat hahah.. Om det vore så enkelt iallafall.
När jag försöker så går det inte. Men tiden läker väl alla sår som vanligt. Förlåt men jag mår inte bra psykiskt av det här så om ni mot förmodan skulle förstå, fråga mig inte varför jag skrev utan vad som fick mig att skriva och döm mig inte för jag har mina anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0