min nya träningskompis

Har fixat mig en ny träningskompis som är ute efter gymmet inte gruppträningarna (som inte ger så jättemycket). Så det känns verkligen hur pepp som helst attt gymma nu när vi har kul på gymmet och båda pushar varandra. Jag personligen lägger inte av lika lätt för jag vill vara bäst av oss två. Det vill även Julia så det är en asbra peppande kompis att ha med sig på gymmet. Vad säger vi, den som håller ut längst och regelbundast (heter det så?) får ett pris typ en morot haha!
Vi får se hur länge denna gymkompis står ut haha, relativt länge har vi iallafall lovat och vi praktiserar ju tillsammans också så på måndag ska vi vara på gymmet 07:30 :D! Astrevligt verkligen. Detta är något jag uppmanar folk till, träna!


Juliano =)


Kommentarer
Postat av: Julia

haha ja verkligen!! hahahah vart hitta du den bilden??

2010-02-05 @ 22:26:19
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0