Det är en fotoblogg

Men bara för det är en fotoblogg så betyder de inte att jag inte får skriva eller hur?

Min helg var en riktigt bra helg faktiskt.
Lördagskvällen spenderades på söder på krogen "Stekpannan". En lagom halvflummig krog, kanske inget för dom personerna som ska bjuda/äta en finare middag. Det var trångt mellan borden och liten bar hade dom också. Storleken räknas inte men på en bar, nej då ska den vara stor! Men betyget blir iallafall 3/5 OFN.
Söndagskvällen spenderades med Sofia i flysta, riktigt kul och trevligt var det. Vi gick runt hela flysta tror jag iallafall. Och gissa hur många vi mötte? Inte en enda! Haha, och riktigt många Sålar hade hennes land också. Senare på kvällen så kom Andreas ut, dock lite väl sent för att träffa mig och Sofia, men men det är smällar man får ta.
Ungefär så här kommer det bli i min blogg. Kanske som en R-Bloggare men och andra sidan, jag bryr mig inte hehe. Idag ska jag till skolan och sen har jag miniligisterna! Men eftersom det är en fotoblogg så måste jag säga att jag inte uppdaterar varje dag ÄN iallafall! Ännu mindre blir det under lovet för vet ni ?


PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL EGYPTEN!!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anton Neihoff

Oskar, det är för liten text! Jag fick luta huvudet fram för att kunna läsa den!

Snälla gör något åt det! :)

2009-10-19 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback