Im Back!

Tjatja!
När jag väl hade kommit igång och väl hade beslutat mig för att börja blogga igen så självklart gick min laptops skärm sönder... Men jag har en snäll pappa som köpte en datorskärm till mig som är 25,5 tum. Den är riktigt najs, och jag fick den! Slipper alltså betala något av dom 3499:- och det är ingen julklapp direkt för julklapparna kommer den 24 inte den 12 December. 
Med risk att låta ytlig och oförskämd så är det faktiskt så att pengar är väldigt viktigt, utan dem skulle man inte kunna köpa en ny HP skärm eller hur? När folk säger att pengarna inte spelar någon roll, då har dom fel! Pengar spelar roll i alla lägen. Men man är inte alltid lyckligare med mycket pengar. Ingen säger att jag är lyckligare tack vare mina eller snarare pappas pengar eller hur. Dock kommer det alltid vara så med pengar, att dom underlättar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0