HAT MOT ER SÅ JÄVLA ÄCKLIGT BETEENDE




Igår var en speciell kväll och natt skulle endast ta EN öl. Ni känner mig och det blir inte EN öl utan 10 kanske.. Kvällen började såklart på Cassianas och där var det trevligt... Martin blev utslängd typ 22(?) cool grabb! Kvällen går och jag blir mer påverkad och då håller jag inte koll på varken tid eller pengar... Åkte taxi runt hela stockholm Cassianas, Lion Bar Odenplan, Collage, Jobbet, Hem aa SL är inte min vän riktigt...

När man kör som jag körde igår så är det inte alltid så uppskattat att komma till skolan eller till UF haha..

Vad tror ni mina lärare gör?! De avvisar mig från platsen för jag kunde inte reprensentera skolan väl?! Medans ett par elever ligger i soffan och på golvet och sover (?!) asså fyfan säger jag fick höra att jag var pinsam samt äcklig SEN pricken över i:t var att hon som avvisade mig trampade på min vänstra fot, inte med flit säkerligen men de är inte okej!

Vill bara informera att jag kommer anmäla er för kränkande behandling och psykning nu har vi ett krig varsågod jag hatar er ni hatar mig.

Den enda läraren jag faktiskt menar ett ursäkt till är min lärare Lena (som jag hoppas jag har kontakt med efter gymnasiet)! Men man säger inte att en elev är ÄCKLIG och PINSAM så aa nämner inte namn eller så om det inte är positivt för det är onödigt. Men men skola imorgon 08.00 så utgång ikväll for sure fuck this!

jag och peter i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0