smygfotad av en ful unge


Ni alla vet ju min kärlek till barn, speciellt barn som är irriterande. Idag åkte jag hem från skolan as-trash för jag är sjuk men kan inte missa skolan. Då är det 2 barn 8 år kanske som springer runt i bussen, dansar och skriker. Allmänt störande alltså. Jag blänger lite sen ser jag en mobil med en kamera som riktas mot mig inte mer med det tänkte jag. Då kommer blixten och Snap jag är fotad. Haha jag skrattar just nu i min varma säng åt det haha.. men varför fotade unghelvetet? Aja, hoppas bilden blev bra och PS jag vet var din kompis bor. hahah skojjade med det sista

De är inte så att jag är Anna Anka direkt... Haha aja
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0