Jag kommer tillbaka, vänta bara

ja, vad ska man säga egentligen? Jag har det sjukt stressigt just nu så därför har jag tvingats lägga kameran åt sidan ett tag. Men nu när jag väl bloggar kan jag berätta att imorn börjar jag på Lagerhaus 10.00 - 17.00 och kommer jobba där varje måndag och varje tisdag i ca 5 månader. Galet kul kommer det bli iallafall. Har jag tur så få jag använda mina fotokunskaper på jobbet!




Vill du ha mitt Dolce Gabbana skärp? Aldrig använt och vill inte ha det skärpet. Maila till [email protected] annars så slänger jag det :)!

Kommentarer
Postat av: julia

Fina bilder!!

2010-02-03 @ 10:35:08
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0