Canon eos 20D + Canon eos 5D


Ja, det finns väl inga perfekta personer. Men kanske är det just perfekt? Och vad menas med perfekt? Ordet perfekt är väldigt olika för alla. Perfekt kan betyda, snäll, snobb, geek, underbar, hemsk, elak? För ibland tycker man det är olika för ingenting är lika för alla. Från min synvinkel anser jag iallafall att perfekt betyder när någon är människa nog att stå för det den gjort och be om ursäkt och förbättra sig. Det är perfekt för mig i en vänskapsrelation om någon gjort nått mindre bra. Men perfekt betyder också att jag har ett perfekt liv med underbara vänner, en bra församling (st thomas) som jag känner mig välkommen i.
När man bråkar med någon säger man alltid (om det är en själv som gjort fel) ingen är perfekt, men som mottagare att lyssna på det fungerar ju inte för perfekt betyder inte alls samma sak för dig som för mig? Men det är inget man tänker på direkt. Ordet perfekt är väl missförståndelsens ord.


helgens roligaste:
Jag får ta över pappas canon eos 20 D och pappa köper en ny canon eos 5D !! Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0