Min årliga resumé Jan - Mars 2009!

Januari 2009

Januari, sköna januari. Januari var (http://stockholmskillen.se) bästa månaden. Jag kom upp i 15 placering på mode bloggar och på plats 30 placering på famebloggers! Och att toppa listorna bara några veckor in i det nya året var verkligen underbart. En dröm gick i uppfyllelse. Detta var något som personer i min närhet inte riktigt klarade av, jag blev kändare via en person som idag har Sveriges största blogg. Alexandra "kissie" Nilsson. Flera länkningar och problemet med låg statistik var löst. Kul till en början men man blev beroende av att blogga vilket inte alltid var bra. Jag bloggade på tunnelbanan påväg till träningen, från träningen, i skolan nästan överallt!

Febuari 2009

Månaden utan några större förändringar.. Mer än att min blogg hade i snitt varje dag 1200 läsare!!

Mars 2009

Den 3 mars stannade mammas hjärta.. Men det "hoppade igång igen" och vi fick vänta en timme på ambulansen skulle komma. SKANDAL! Idag lever mamma bra med en pacemaker.  

Den 16 mars såg jag att min privata öron läkare hade gått bort.. Det är verkligen jättetråkigt med tanke på att han betydde lika mycket som en morfar. Ni som kommer ihåg så skrev jag att han varsom en extra morfar för mig och det var han också, eller jag trodde det iallafall när jag var liten!


Den 28 mars, earth hour... hur många hade stängt av allt? Jag hade iallafall dragit ut elen till laptopen oc släkt i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0