camilla is in the house!

nu är det såhär att oskars kära vän skriver :) det är såklart camilla vem annars liksom?
vi är hemma hos alexmaan och spelar gta (as kul) som alltid! igentligen så ogillar jag starkt bloggar
men om man får gästblogga så säger man ju inte direkt nej visst? haha. fast jag diggar oskars blogg
hårt och stockholmsmongos.blogg.se dom är grymma ofc. alex sitter och kollar på när jag skriver medans
oskar är helt inne i gta haha och nu provar han min mössa, han passar riktigt bra i den om jag får säga :)
aja nu oskar jag inte skriva mer hehe (jag skulle aldrig kunna blogga, ganska as tråkigt hehe) men jag langar en bild på mig och alex obsarvera mössan alex har på huvet haha. pusspuss people! ha en grym jul :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (anonyma kommentarer rensas bort automatiskt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (krav):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0